You think you're cooler than me

Få gånger jag varit så glad som nu att helgen är över. Det är slitsamt med 100% studier och jobb fyra dagar i veckan. Helgen blev således förhållandevis lugn. Ryktas om att det gick desto vildare borta i skogarna där grabbarna höll hus och att Tompa C körde en perfect weekend. Kan det stämma månne? Både jag och läsarna vill ha en utförlig redogörelse!

Fredagen bör nämnas. Upplopp, urartning och fullständigt kaos. Det stod en människa på allt som gick att stå på, tills det inte längre gick att stå på det. Återigen, kaos. Men herregud vad Hoffmaestro är bra live. Efter det lyckades jag ta mig till söder för skönt häng med några från klassen.

***

Ny vecka, fyfan vad mumsigt! Ikväll smäller det. Räkbåt med de nya eleverna och givetvis är man bjuden på den tillställningen. Gratis mat. Gratis öl. Och sen fekke! Eftersom att vi i TUG aldrig är nyktra under festligheter som dessa blir det att ladda med lite bärs innan båten.

Jag gillar det. Nu kör vi.

***

Dagens låt:





ps. Imorgon är STOR dag som skiljer sig från många andra.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Tompa

Det komr, ska bara sluta spendera hela dygn på jobbet..

2010-09-16 @ 16:57:44
URL: http://workoholic.nuuu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0