Playing with fire

Många gånger i livet står man med byxorna nere och undra vad fan som gick fel. Ibland är det även kallt. Igår var det kallt. Ingen väska, ingen jacka, inga pengar, inget busskort, inga nycklar och brallorna nere. Det är i sådana lägen man vet vilka som är ens vänner.

Kom in i matchen.

Kvällen vägdes ändå upp med Hoffmaestro på scenen, bra mingel, en nattlig promenad och allt vad ordet galej innefattar. Jag blev personligen inte särskilt jätteimponerad, även om jag undrar vad i hela friden han gjorde där, men kan passa på att nämna att Joel Kinnaman befann sig på samma fest.

***

Sitter nu och läser en bok om vetenskap där författaren går i gång ordentligt på olika teorier och ordbajsar något så fruktansvärt. Även jag finner det svårt att hänga med. Hittade dock ett intressant citat:

"Likt alla unga män ville jag bli ett geni, men tack och lov kom skrattet emellan."


***

Dags att ladda batterierna för morgondagens bravader. Först ett möte som kan komma att bli mycket intressant, sedan plugg och avslutningsvis onsdags-galej.


Juste, höll på att glömma. Ankan är "bäst". :)

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Maado

Men hon som vann pris för bästa utklädnad, huuur snygg var inte hon då?!

Och veeeem ska ha cred, juste. Sjukt bra kväll!

2010-09-08 @ 00:13:35
URL: http://maaado.blogg.se/
Postat av: Ankan

Det där sista godkänns ej. BÄST.

2010-09-08 @ 11:10:04
Postat av: Don Juan

Jasså där ser man. Så du var alltså på festen? :)

2010-09-11 @ 10:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0