Konstant dimma

Slitsam helg. Återkommer om den.

Vettefan hur jag ska klara alla mina åtagande i september. Borde egentligen bara avgå, men med mina ambitioner måste jag kriga mig igenom denna helvetesmånad som förvisso är fylld med en jävla massa obligatoriska fester att gå på.

Avslutningsfest imorgon på jobbet, med skräcktema. Blev såklart tvungen att skrota min utstyrsel, "handen" i Familjen Addams. För svårt att fullfölja. Hade varit världsklass om jag lyckats dock. Nu får man hålla tummarna för att ingen annan gör det. Återstår att se vad jag ska vara nu.

***

Tänkte på en sak på jobbet. Ni vet när man har någon otroligt ful person framför sig, främst med europeiskt påbrå, och man tänker "Shiiit fyfan vad ful hon är. Bort!".  Om det istället kommer fram någon från ett lite mer exotiskt land och har samma tankegång som i förgående fall, är man helt plötsligt rasist då?

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: A

vadå återkommer? jag vill ju veta ALLT om din helg!

2010-09-05 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0