Fokus!

Det har hänt mycket nu på senaste, i festväg då förstås. Jag har fokus på den årliga "Fyllebowlingen" som går av stapeln på Gran Canaria varje år. Som jag förklarade förra året så är reglerna tre öl per serie och man tävlar om bäst totalpoäng efter tre serier. Nio(!) Tropical på en timme blir det alltså, för er som är lagda åt det matematiska hållet. Jag har alltså toktränat inför det och då har jag fortfarande inte beträtt en bowlinghall sedan förra årets upplaga.

Det varvas dock med sån där riktigt träning och plugg och jag måste säga att åtminstone det senare går bra. Träningen börjar successivt komma igång. Snart tvingas jag dessvärre lämna löpspåret då kylan kryper in överallt och man springer på fler löv än stigar.

I veckan blir det tokigt med träning (redan tagit milen), lite plugg, kanske biomåndag (som numera verkar heta bioonsdag), lite fotboll och annat smått och gott. Sedan väntas en lugn(!) fredag för att därefter köra ALL IN på lördag då mr. Tompa den store ska firas ordentligt! Förhoppningsvis får man tillbaka tentan med ett gott resultat och kan då proklamera mig som världsbäst på att ligga på topp.

Helgen blev grisig hemma hos Ampe (främst då fredag) och det är många som har saker att tvätta. Ampe bör nog fundera på att införskaffa ett nytt köksbord. Han verkar på senare tid ha lite otur med just bord.





/Don Juan


Kommentarer
Postat av: Netty♥

hejsan. allt bra idag?:)

2010-10-28 @ 19:36:44
URL: http://www.nettys.se
Postat av: kviborg

träna på du kusin kviborg, träna du...

2010-11-15 @ 14:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0