Vampire Diaries

Fluktat in Elena från nya serien i den Dracula-inspirerade flummtrenden som sköljer över vårt runda lilla magplask till planet?
För att låta fjortis.
Asså ärligt.
Finner inga ord.
Eller snarare massor.
Söt, vacker, fager, sexig, underbar.
Sånna smultron växer inte direkt på träd.



Annars är väl serien som alla andra i "highschool"-genren = Svårt. Att. Slita. Sig.
Även enligt reglerna befinner sig en "bad guy" som en av centralfigurerna och charmar alla flingor.
No more mister nice guy, funkar clearly inte i den här världen.
Och som singel, verkligen inte.
Men, as I said, denna undersköna böna gör vidare att jag kommer sitta paralyserad vid varje nytt avsnitt.
Har inte ens kikat in vad skådisen heter.
Unbelievable.
Jag som kan varenda jävla aktör.
Antagligen rädd för att få hjärtstillestånd.

Idag är det fredag.
Mysbastu med min käre PT.
Lite smyg-gay får man väl vara ibland.
Sir Don John leker VD på skolstyrelsen.
Undrar om han glider dit i sina nya spring-trikåer.
Nog inte jag som är gay trotsallt.
Hoppas han övar på löpstilen, fladder på armarna i sidled brukar dra åt sig lite luftmotstånd.
Han lirar säkert ändå...

Såg precis chat-inlägget neranför. Kul att man har koll på sin egen blogg.
Underbart scenario.
Inte ens bästa självförtroendet i världen hade kirrat situationen bra.
Så klockrent!
Önskar killen all lycka.
Tror inte det hjälper.

Slutligen.
Patrick Ekwall är gud.

Ja tack nästa...

// T. Cruise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0