Kör vidare

Har nu beslutat mig för att skriva vidare och hoppas på bättre tider (trots att livet flyter på riktigt bra nu). Man ska dock aldrig vara nöjd. Däremot, om inte resten av gruppen lämnar sitt ide snart och börjar skriva får jag hota med att lägga upp lite fler bilder på när jag kör "la bomba" på dansgolvet. Å andra sidan lär andra uppskatta det.

***

Allting står klart inför morgondagens resa till Skottland. Taktiker som man är valde jag att köra ett intensivt tuttpass, köra igenom Cristiano Ronaldo-musklerna ordentligt, samt även vader.

Runt 11.00 kommer jag och Fredde befinna oss i Skavsta redo för vad som nu än väntar oss. Ingen som vet. Det enda jag egentligen vet är att vi ska till Edingburgh och att Fredde är flygrädd, villket innebär att jag måste hälla i honom några kalla så att jag slipper hålla honom i handen under hela resan.

Mycket som står oklart alltså, men det är ju det som ger resan det där lilla extra. Jag och Fredde har fortfarande inte ens bestämt oss vilken match vi ska se. Själv är jag sugen på Ibrox Stadium för att kika på Rangers. Fredde är dock sugen på Celtics bortamatch mot Hamilton för att hälsa på Jos. AIK-flaggan är givetvis med. Vi är överallt.

Detta kan bli hur bra som helst.

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0