säsong 10'

Det ska väl erkännas att man gått på sparlåga de första dagarna på detta år, men nu kommer vi igång på allvar och ser fram emot en skön vår någon gång i juni.

Dagen till ära, Melanie Laurent;



Fan vad snygg!



Vidare. FK gillar raka puckar - tydligt och ärligt snack. Troligtvis finns det inget mer irriterande än otydligt, svävande och själlöst snack. Hellre en smäll på käften än en kniv i ryggen anser jag.

Med detta i bakhuvudet förstår ni att vi gillar denna kille, vad i helvete ska morsan lägga sig i hans pimpande för? Själv har jag aldrig blivit cockblockad av min egen mor men jag vet att det finns sådana erfarenheter från andra i FK. Vansinnigt segt.




/Grodan

Kommentarer
Postat av: don juan

hah! en riktig klassiker! :)

2010-01-10 @ 09:34:19
Postat av: Grodan

Ja grabben är fk-material. Ge han några år bara...



För övrigt måste jag säga att melanie laurent bara blir vackrare och vackrare. kolla in dom där ögonen, bambi skulle bli avis dirr!

2010-01-10 @ 11:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0