MMmmm

Håller på att rensa bort de saker jag inte vill ha kvar i och med flytten som äger rum på söndag. Har sparat på en hel del godheter må jag säga. Allt från intensiva kärleksbrev till olika skoluppgifter.

Hittade bland annat "boken om mig" som jag skrev i femman. Gammal klassiker. I sista avsnittet skulle man skriva något om varje person i klassen. Jävlar vad fantasilös och fåordig man var på den tiden. Däremot en ren naturbegåvning när det kom till att kategorisera. Om alla coola grabbar skrev jag att de var "bra på fotboll" och om de lite mindre coola personerna skrev jag att de var "tysta på lektionerna". Om de populära tjejerna i klassen räckte det med att skriva "snygg" bakom namnet, medan till de lite mindre intressanta personerna av det motsatte könet drog jag till med "hästintresserad". Kort och koncist.

***

Snart är det helg igen.

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0