God fortsättning

Då var det på tiden att skriva årets första inlägg. Sitter hemma i Sverige nu. Tillbaka till civilisationen, men fortfarande dålig. Febern som oturligt nog slog till dagen innan den stora dagen verkar äntligen vara borta. Min avslutning på året var således kass jämfört med andra år. Här hemma så festade övriga på ganska så friskt, tydligen. Rapport någon?

Nästa vecka åker grabbarna till London medan Grodan och jag förblir kvar här hemma. Ingen panik för våran del. Inne i kylen står nämligen en Jose Cuervo Especial och en sjuttis fulvodka som kostade osannolika 3,89 euro i affären. Grodan som fyller år dagen innan nyår ska firas igen.

Funderade en tag i morse att ta mig en sup när jag vaknade upp sjuk och insåg att jag var tvungen att ta mig till ICA för att handla mat för veckan. Vettefan vad som stoppade mig.

Börjar året lugnt med följande klassiker:




Bakläxa att ingen styrt upp lite värme i landet! Går i ide nu till tisdag.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om någon undrar så är inte det där nicolas cage.

2010-01-03 @ 16:59:07
Postat av: Grodan

tycker att allt som hände innan tolvslaget hör till förra decenniet och är inget vi behöver redogöra för här!



Mvh Grodan :)

2010-01-03 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0