Exakt

Då har jag äntligen flyttat och det känns riktigt bra må jag säga!

I övrigt så har första orosmomentet dykt upp inom den akademiska världen och vårterminen har inte ens börjat. Fick precis reda på att jag ska infinna mig både SU och SH runt 9-10 på onsdag för respektive upprop. Jag är dock fortsatt lugn. Kan man i Harry Potter vara på två platser samtidigt så kan även jag det.

Annars då?

FIFA xbox är betydligt roligare än på ps3.

Barcelona har gått ner sig något så fruktansvärt. De ser otroligt sega ut...

...däremot så är Las Palmas på G.

18 mille är sjukt bra för en allsvensk mittback. Mickes nästa steg i sin 'plan' ska bli intressant att följa.

Inga tecken på att grabbarna i London lever. Stökigt där? Eller så är det bara PTPE som är seg på att svara. Tror mer på det sistnämnda.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: A

inflyttningsfest på g?

2010-01-13 @ 12:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0