Efter-tentan-krök

Vad är det här? Känns som om jag har blivit rånad på en dag och inte vilken dag som helst utan en helgdag. Antar att det blir så när man har tenta en lördag klockan 10.00 som för övrigt inte var den bästa jag gjort. G ska det visserligen bli kan jag tycka och det räcker till mitt VG i kursen.

Strax innan ett på dagen så togs första klunken, sen bara fortsatte det. En ganska stor skara från klassen tog oss till Högbergs för att surra och ha trevligt. Stämningen var oerhört gemytlig tills vi övertog dansgolvet och rockade loss totalt.

Ganska stelt i början men när "La bomba" drogs på så kunde inte mina spanska gener inte kontrollera sig längre. Jag spåra ur totalt och visade upp hela mitt dansregister. Kvällen rundades sedan av på Scandic Malmen utan några större skandaler bortsett från diverse fyllesamtal från vissa i klassen till andra i klassen.

Stora snackisen för dagen förutom olika diskussioner om plugget var tveklöst dramat kring mitt andra efternamn som kom ut i allmänheten. Det skämtades friskt om det under hela kvällen. Förmodar att det kommer så även göras i fortsättningen...



Försöker komma på bra saker med söndagar. Har hittills bara kommit på följande:
- La liga på TV.
- Man kan sova ut.

Annars finns det inte mycket gott med veckans pissdag. Eller?

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Tompa

Vilket dansregister?? :D

2010-01-18 @ 16:57:01
Postat av: Don Juan

Ehm...ja du vet...snabbt gick det iaf :D

2010-01-18 @ 17:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0