En söt liten flicka

Pinto - en ny David Seaman fast utan förmågan att göra spektakulära räddningar?

Dags att sälja titi? Behövs ny fart i anfallsspelet. Hade inte han bytt sport?

Henry brukade komma runt på kanten, göra sin grej och så var det mål. Nu ser det mer ut som när jag spelar "FIFA be a pro" och passningarna misslyckas totalt att komma till det tänkta målet.

Däremot så märkte jag precis att man får erfarenhetspoäng efter hur bra man spelar i en match. Så nu är min Lizandro Lopez maxad i både snabbhet, acceleration och avslut.

Skrev ett spanskaprov idag - dagisnivå. Hoppas på dispens och bara skriva tentor så att man slipper lägga ner tid på den kursen.

Försäsongsträningen rullar för fullt och det ser lovande ut redan nu, nu när jag lagt ner min enbart-träna-diskomusklerna-karriär. Har nu även börjat med löpträning.

Ganska kul grej idag på löpbandet. Bredvid mig löper en 40-årig kvinna gissningsvis från Sydamerika. Framför henne har hon lagt ett foto på något form av paradis från hennes hemland(?). Alla måste hitta motivationen på något sätt. Undra vad som motiverar mig.

En söt liten flicka - fenomenal. Kan det t.o.m vara som så att Winne gör en korrekt gestaltning av dagens samhälle?




/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0