Vad säger ni?

Helt klart imponerande. Lyckades hålla mig vaken genom hela Super Bowl. Kan inte direkt bedöma hur matchkvalitén var men för att vara den första riktiga matchen jag kollar på så var det ganska så underhållande.

Minus med alla pauser, men fullt förståligt när de drar in 20 miljoner per reklam.

"Mitt" lag vann.

***

Dyrestam åkte på en knäskada och blir borta hela säsongen. Ganska trist ändå, skön lirare det där. Men borde inte IFK fundera lite på vad de gör för fel på träningarna nu när snart en hel startelva har slitit av sitt korsband?

***

Dagens fråga är ändå angående någonting helt annat. Om man dejtar en person och det sedan rinner ut i sanden eller tja något annat inträffar som gör att man slutar ses. Hur fångar man upp intresset på nytt? Känns som att både Tompa och Grodan har bättre koll än vad jag har när det kommer till sånt här. Kommentar någon?

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Grodan

Kan bara instämma med att jag har bättre koll på det.



För fler frågor - maila.

2010-02-08 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0