Snart dags

Media skriver om David Elms "succé". Herregud det har gått en match. Gjorde inte Elmander ett mål direkt när han kom till Bolton? Se hur det har gått för den grabben...

....fast å andra sidan, vem trodde egentligen på att denna Elm skulle lyckas? Han har för mig fortfarande en hel del att bevisa om han ska bli aktuell som landslagsman som herrarna på Aftonbladet surrar om.

Vi kommer snart (när halva Sveriges startelva består av Elm) bli jämförda med Kina där alla heter Ching Chong.

***

På tala om Kina. Såg femmans nya program "Vinterspelen i OS 2010" igår där Glenn Hysén tävlade för Kina och kom överlägset sist. Vilken pajas.

I övrigt har programmet extremt lågt underhållningsvärde om man bortser från Felix Herngren (som visserligen har ganska billiga kommentarer).

***

"Ångest"dagen är tydligen på ingång. Bra att man är medveten om det så att man inte gör en Grodan och bokar in en dejt och inser samma dag vilket datum det är som råder. Jag tycker den dagen är högt överskattad och föredrar därför att överraska kvinnorna med spontana ting. Högt tveksamt om jag ska lista en topp-3 på de romantiska ting jag bjudit på - finns en stor risk att folk skulle bli mörkrädda.

Något annat som är på gång är bloggens 1-årsfirande. Då blir det fan skumpa för hela slanten.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Tompa

Tänkte påminna om bloggdagen. Men du förstörde spänningen. ;D Inte långt kvar nu...

2010-02-10 @ 13:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0