Tankar

Många anser att första intrycket säger allt. Jag hävdar bestämt att så inte är fallet. Enligt mig så är det enbart en sida av sig själv som visas upp. Desutom beror allt från fall till fall. Jag vet att jag personligen beter mig på olika sätt beroende på vem jag är med och då har jag svårt att tro att jag skulle vara mer mångsidig än andra.

Alltså, jag ser inte logiken.

***

Jag litar på AIK, men sticker Jorge så har vi sålt hela våran ryggrad. Dessutom är övergångssumman skandalös för Allsvenskans bästa spelare.

Erik Edman. Vad ska man säga.

***

Fredag. Skönt. Mycket idag. Plugg, gym, banken, posten, bolaget. Plugg, käk och sen Dannes födelsedagskalas. Nu kör vi!

Skön myslördag väntar sen och på söndag blir det mer gym. Träningen börjar för övrigt ge resultat. Mumma!

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej!



Vi på fotbollsoraklet.se är väldigt intresserade att ha något sorts av samarbete med er. Ni har en väldigt intressant sida med mycket rolig fakta.



Fotbollsoraklet har stora framtidsplaner och mål. I Början av Mars släpper vi vårat första nummer av Scoore Magazine.



Hur många unika besökare har ni per dag?

Hur många skribenter har ni?



Mvh Mattias Sörensson

2010-02-06 @ 01:15:40
URL: http://www.fotbollsoraklet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0