Jag Will

Varför är man ständigt sugen på att spendera?
Shopaholic?
Börjar bli som pinglorna?
Råtagg på allt från elektronik till clothes. Från clothes till bärs. Från bärs till alla möjliga onödiga accesoarer.
Jag vill ha en Iphone, nya stekarpjuck, nåra riktigt schyssta skjortor, en tvättkorg, en bluray-spelare, en vit kavaj...
Det där var bara början.
To bad att man inte är rich.


På tal om ingenting
...
Håller på att susa igenom Snabba Cash.
Kände att eftersom filmen var jävligt tung så borde boken i vanlig ordning vara ännu bättre.
Skönt språk. Exakt min stil. Svår att släppa ifrån sig.
Jävligt. Mycket. Punkter. . . .

K-branschen kanske är ett bra alternativ för att höja det egna kapitalet något. Sälja snö verkar ju inte vara så jävla svårt. Får börja med att klippa mig. Håret börjar bli lite långt. Kan man säga till frisörskan att man vill klippa sig som JW? Hajjar hon då?

^^

Ingen direkt sorglig hemmadebut i Fulham av äldsta brorsan Elm. Låg säkert sömnlös hela natten. Ringde och håna brorsorna. Ett mål, ett ass och löpvilligast i hela Premier League igår är en rätt skön story att ha i bagaget.
Hodgson ser ut att digga killen.
Kul.
Vem hade kunnat ana att David helt plötslich skulle ligga i topp meritmässigt bland de tre rödhåriga smurfarna?
Btw, Spurs tonight!


För övrigt: Steksemester till Turre-land på g.



// Tompa

Kommentarer
Postat av: Don Juan

är det en tjej som klipper dig så kan man det :)

2010-02-11 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0