Bra helg

Ganska så spårad kväll igår med klassen. Mycket skratt, skandaler och fylla. Ja en komplett kväll helt enkelt.

Måste även passa på att korrigera gårdagens inlägg angående vad som egentligen hände med snubben i SL-kuren. Jag hade alltså inte enbart gått fram till snubben och ställt frågan vem han ansåg var snyggast mellan Kalla och Haag. Utan jag hade även gjort vissa gestikuleringar som enligt min egen utsago liknade en skidåkare på spåret, medan de andra hävdade att jag stod och juckade. Vad snubben i SL-kuren uppfattade det som förtäljer inte riktigt historien, men vill minnas att han såg något frågande ut angående vad jag egentligen sysslade med.

/Don juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0