Men vi såg i allafall Alice

Jävla febrilt delande av åsikter nuförtiden. Se bara på mig...
Nästan så man skäms.
All ära till vår nykorade dräggkung som vaknar upp intill nyvikta och nyparfymerade kläder. Lite Thailand-varning. Men han är den enda som någolunda håller måttet på den här bloggen.

Sommarn är redan slut, vinterkläderna är på g in till firman. Folk vill inte handla shorts längre. Vi har haft vårt roliga för i år.
Dock är hösten på ingång. Inte alls fy skam egentligen.
Som jag alltid hävdat: Visst luktar det för jävla gott när hösten börjar smyga fram? Formulerad som en fråga men visst vill jag ha ett ! där.

Vi gör som alltid vårt bästa för att få helgerna att gå ännu fortare.
Supandet får en visst att glömma tid och rum.
Trist att man alltid kommer på det när man är bakis.

Alanya var en riktigt skön grej, trots en hel del stolpskott i avgörande lägen känner man bara upprymdhet när man tänker tibax. Mycket sköna citat som är bortglömda, en hel del snack om stening, solsåsens inverkan och de dryga turkarnas ytterst begränsade tankegång. Lite småsnack om PIP (pipp in public), med annat smått och snaskigt.
Även Sonisphere, ett jävligt bra infall trots vårt relativt korta besök och de kommande konsekvenserna. I båda fallen har en lagom historia beskrivits i tidigare inlägg.
Dock har jag nog aldrig varit så blöt som jag och Don var ute på fälten vid Jyrgårn. Fick dock rikta tankarna på andra blöta saker en stund strax utanför vip-tältet så kylan hann inte infinna sig alltför snabbt...
Men vi såg i allafall Alice.
Resten av kvällen är kanske att jämföra med Ramans (sjö i Haninge) vatten, aningen grumligt... För att vara snäll.

Måste bara fnissa lite åt hur stor uppståndelse det alltid blir när jag ska argumentera för mitt lilla rök-hat.
Varför röker alla söta flingor? Vad är problemet?
Det blir alltför ofta att lira försvarsspel.
Hahah lika kul varje gång!

Livet leker, Spurs första på lördag.
Gnaget ska ta andra raka hemma strax efter.
Kanske kräft-tjosan i Rålis.
Som min kära vapendragare hävdar:
BBB! Men för att visa vem som bestämmer laddar vi istället...
FFF! (Flingor, fylla och fotboll.) 

Hello my friend,
nu är jag tillbaka i blogg-elitens blodiga fight om läsare,
och måste därav citera min namne i "Knight and Day":

Nobody follow us or I kill myself and then her!


Hejdå hejdå.

// T



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0