Never, never, never....

Självfallet jävligt oklart att jag ens började kolla på filmen, men en sak kan man konstatera; se för fan till att aldrig bli gift. Efter att ha sett 40 min på filmen "Sex and the city 2" var budskapet tydligt. Det jag inte förstår mig på är folk som börjar gnälla på saker som inte existerar bara för sakens skull.


***

Förra året samlade Barca ihop hela 99 poäng. Man kan med lite enkla analyser dra slutsatsen att även i år behöver man komma upp i den summan, om inte tresiffrigt, för att ta hem ligaguldet. Igår började Real med att plumpa direkt, borta mot Mallis. Det innebär att Mous mannar har max sex plumpar kvar och då är två möten mot självaste Barcelona där det blir minst en plump.


Nu blir det lite fix och pill inför morgondagens skolstart, sedan väntar bio-måndag med grabbarna.


/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0