Nära nu

Jag tänkte för en stund skriva vad livet egentligen handlar om, men för att undvika en kontroversiell debatt så valde jag att avstå. Dessutom tror jag inte alla är redo att höra det. Kommer med stor sannolikhet avlägga något enstaka kapitel på just detta när jag släpper min bok (om jag nu gör det) som givetvis står med på min måste-göra-lista-innan-jag-dör.

***

Det kommer onekligen bli en sömlös natt. 2-6. 2-6. 2-6 tänker jag. Den stora frågan är om man ser fram emot mötet.

Barsom påstår att Allsvenskan saknar profiler. Hur kan han missat AIK:s värvning av Eguren den store?

I min värld så spelar Barcelona finalen på Bernabeu. Kan bli två intressanta veckor i Madrid när Barca försvarar sin CL-titel och veckan innan (?) kommer den alltid så oduglige lillebror hem med den andra cuptiteln. Är det detta som folk kallar för poesi?

***

Har ingen större lust att skriva dessa dagar. Tankarna är fyllda med annat. Sådant som får en att göra kullerbyttor.

/Don Juan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0