HUNK 2

Tänker inte kommentera gårdagens match, blir bara förbannad ju mer jag tänker på matchen. Ser dock ut som att mitt 6-4 till Barca kan gå hela vägen eller åtminstone borde göra.

***

Har varit inne på det tidigare, men herregud måste säga det igen. Man slutas aldrig att förvånas över alla förändringar, utseendemässigt, folk genomgår. De flesta har gått ner sig, men de som gått från OK till WOW ska ha en stor eloge, för de har verkligen blivit WOW. Jag själv är fortfarande minst lika attraktiv. Lär nog inte bli någon HUNK som Gerard Butler dock, men kan tänka mig att jag antingen kommer att se ut som Leonardo DiCaprio eller förbli som jag är nu som Fernando Torres och Danny.

Nu är det dags att börja ladda för årets första Gentlemannamiddag som går av stapeln hos mig.

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0