Dags igen

Jävligt intressant hur vi fortfarande kan ha läsare trots att det inte skrivits på ett bra tag nu. Tar det som ett positivt tecken och kan samtidigt passa på att meddela att jag tänkte återgå till min frekventa uppdatering av livet. Lite smått i alla fall.

Passande tillfälle att göra comeback på. Måste vässa klorna inför det som komma skall. Åkte nämligen på en extrauppgift efter att ha missat i seminarietillfälle trots min ganska så befogade anledning till min frånvaro. Återstår att se hur man skojar bort den eller om man kanske ska ge igen på läraren?

***

Jobbet är igång igen. Känns jävligt spännande. Nytt folk som vanligt...men fan vad jag stör mig på tama handslag. Frågan är vad dessa karaktärslösa människor gör på sina respektive arbetsintervjuer?

***

Passar på att tillägna följande låt till de som önskar att de vore födda någon annanstans.




/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0