Svett, blod och krokben

Tydligen regnade det igår/inatt för fotbollsplanen var uthyrd till en lokal simklubb när jag kom dit för uppvärmning. Drog ut på tiden och först 5 minuter efter utsatt tid gick simklubben upp ur badet och gjorde plats för korpenfotbollen.

Således har jag

a) Aldrig varit så blöt efter en fotbollsmatch. När jag nu kom hem duschade jag med alla kläder på, och blev TORRARE.

b) Aldrig varit så blodig efter en fotbollsmatch. Visst, vattnet gjorde sitt för att spä ut mina dyrbara kroppsvätskor, men jag vågar nog påstå att det var en av de rivigaste matcherna jag lirat ändå.


Kort och gott precis som en korpenmatch ska vara! Fucking love it!


Här kommer några små frågor:

Kan ni se Vinnie Jones i dagens Barcelona?

Kan ni se Andrés Iniesta i real madrid?

Kan ni se Ryan Giggs i Manchester city?

Kan ni se Johan Elmander göra mål?

/Grodan

Kommentarer
Postat av: lia

vinnie jones passar inte i barca

2009-09-30 @ 20:00:08
URL: http://gbgsfinest.blogg.se/
Postat av: grodan

skoja ej

2009-10-01 @ 19:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0