Rocking Muskö

Uppgiften till att dokumentera denna underliga kväll innehas av lilla jag, Tompa C, och självklart ligger jag dubbelvikt för att bocka tillräckligt till denna ära samtidigt som man är påväg att dra upp tungan från golvet när dreglandet över vår nya FK-bild lagt sig. För visst är den tjusig! 
Okej för att inte göra som jag alltid har för vana att göra, dvs bibelinlägg, så ska vi hålla oss så korta som möjligt och lämna övrigt till fantasin...

Blev en del sjuka frågor under och efter kvällen som gick i PTPEs färger i form av stundande 21-årsdag. Hur många brott gjorde vi oss egentligen skyldiga till? Stöld? Felparkering? Fortkörning? Vårdslöshet i trafik? Förargelseväckande beetende (i form av mooning från bilen och som alltid lite urinering ute i allmänheten)? Störande av hemfrid? En liten släng av misshandel? 



Om vi frångår lagbrott så framkom även en del andra frågeställningar under festen. Varför låg två tredjedelar av Festkommitén och spydde kl. 22 på kvällen? Och vem av dessa drog den vid poolen? Varför hade en viss person stora märken på rumpan redan innan middagen? Hur kunde kycklingen vidbrännas på grillen? Varför luktade Grodans käraste ägodelar Red Bull dagen efter? Hur övergick Don Juan till Don Johanna över natten? Hur kunde min utomstående polare som hakade på få smeknamnet Ampel? Klarade sig PTs underrede på bilen? Hur mycket stasch gick kvällen på? Varför däckar Grodan tidigt för att sedan komma tillbaka och fråga efter mer sprit, sex och rock'n'roll framåt fyra-snåret? Får vi rentav komma tillbaka till det sjukt underbara stället i Muskös bästa idyll innan vintern tar över? Varför sov Ampel i lillstugan som tillomed såg kall ut från utsidan, förkylning frågas? Varför användes födelsedagsbarnets pistol-present som mobbningsverktyg? Hur kunde i stort sett alla spritflaskor ta slut och inte ölen trots mitt försök att återställa ordningen med ett gäng på morronen vid poolen dagen efter? Och störst av alla vart tog två personer vägen runt 01.00 trots intensivt letande med ficklampa och förstoringsglas en bra stund?!

Galet mycket sökande av svar i all möjlig tidsordning. Grymt mycket lyftande på ögonbryn, men väldigt dåligt med duktiga lösningar. 

Men en så kort redogörelse som möjligt, jag som även tog på mig ansvaret att vara chaufför ut åkte och plockade upp gänget. Snart hade Haninge C intagits där jag skulle fixa mitt skadade halsband och grabbarna som alltid helt oförstående skulle flörta med kassörskan. Systemet blev en galen historia en bit bort i samma centrum. Vi fyllde en stor kundvagn med det mesta, såg en två-åring med blöja leka med två burkar öl sittandes på golvet i en bärslåda (!) och lyckas med ett hempatenterat vis sno en låda Gösser. För mer information angående min och Donnie Js list (gentlemannatjuvar nr 1) kan sägas att vi finns dygnet runt på mobilen och alltid tillgängliga för svar på bloggen. 
Resan gick vidare en kilometer till ICA MAXI, där brudarna möttes upp och inhandel av provianten för kvällen gjordes. Sen började biljakten mot Muskö, inget tryck under fötterna på tjejer bakom ratten måste tilläggas. Visst det är på gott och ont att köra för fort, men man behöver ju i allafall inte ligga under hastighetsgränsen. Själv tycker jag det är lika olagligt det. Skönaste måste ändå vara när ett par varv i en rondell fick den oförstående flickbilen bakom att helt enkelt följa efter varpå grabbarna i min bil jublar ikapp. 
Väl ute på Muskö, efter sjuk kringelikrokväg och ett sargat underrede, började uppackning och installation av allt möjligt. Piltavlan sattes nog upp först av allt, vars populära värde framkom under kvällen. Maten fixades snabbt iordning för hungriga magar och äppelkake-shotarna från experten Matty dök fram. Sjukt gott!
Vid maten fick vår älskade pojke till ära sin present. Överlycklig gick han och pussade det mesta. Förstår honom faktist, fallskärmshoppning är nog bland det coolaste man kan göra om man inte kör en transforming till fågel.
Circlemastern i glaset nedan fick fungera som lite av skumpan för stunden, visst den har inte samma känsla som bubbel men njutningen av själva innehållet är desto högre. Eller hur PT?



Straffshot på pilkastning, för mycket användning av shotpistol och det faktum att vi hade typ tio flaskor sprit gjorde att två FK-medlemmar tar till hinken. Grodan skulle säga färska ur men jag som är mer diplomatisk säger att dessa herrar ställde upp för laget. Salivbyte till höger och vänster, jakt på försvunna personer och ulkande i soffan följde upp innan det var dags att köra lite skönt snack i köket när helt plötsligt vårt lilla grodäckel (!) ligger på golvet med spotlight framme. Han vänder snart på sig och vips utan att nämna eller helt enkelt inte komma ihåg några namn så tar någon tag i startskottet för nerdragande av byxor även på rätt sida och offrets nyfriserade landningsbana användes för nertappning av Red Bull på de finare delarna.

Resterande del av natt gick ut på att sova lite om lott i trånga nitti-sängar, äta cheeseballs, frysa, tycka synd om hinken som fick ta mycket skit från ulk-boysen i soffan. Den soffan som för övrigt lagts på vissa personers samvete i form av skadegörelse tidigare omgångar på Muskö. Inte för att jag förstod anledningen till klagomål men ändå. Dock så gjordes lite smått annat också under natten som frångår mitt vetande, kan va så att läsaren får använda fantasin. Fast kanske inte det första som kommer på tanke när jag formulerar mig så...

På morronen vaknar man till att solen gassar och eftersom det fanns en pool att tillgå var det inga tveksamheter. Rysligt härligt väder ett par timmar innan städningen drog igång och hemfärden var ett faktum. När vi pratar färskhet vill jag bara tillägga att övriga med medlemskap borde börja förstå innebörden av återställare. Min mening är att det är helt underbart, jag menar visst behövs det inte börjas krökas till frukost men se över möjligheten. 

Slutligen lite gratulationer. PTP fyller på riktigt idag congratz, Don fick sin kanonfylla tillslut, snygg frissa x2 Grodis, Matt dina shotar var för att vara poetisk äckligt goda! Till mig behövs det inget, min dejt som tidigare berättat blev väl lite smått av succé. Underbar tjej! Och eftersom att det är skrivet i det blå att mitt ödmjuka ego alltid är på topp så ser jag otroligt mycket hellre att mina käraste sötnosar i FK mår bäst.
Puss på er alla, jag njuter varje sekund med er...  ↓



// Tompa C            

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tompa C looking hot!

2009-09-14 @ 17:54:24
Postat av: grodan

vad försöker tompa c dölja med sin mobil+hand?



tack för rapporten tompa, jag minns fortfarande inte så mycket mellan 9 och typ 5, men vi verkar ha haft det jävligt kul!



Och jag har, förutom 2 konstiga blåklockor och en blödning vid tinningen, hittat ungefär 7 mjukdelsskador på olika ställen på min kropp.

What ever happened.

2009-09-14 @ 17:59:29
Postat av: Matty

underbart inlägg! :D

2009-09-14 @ 20:30:02
Postat av: P.T.P.E

Äppelkaka sjukt bra!

Circlemaster sjutk bra!

Blev en däck tyvärr

2009-09-15 @ 14:18:04
Postat av: Draft

Gents,



satsa på ett lag till nästa års Ron Jeremy Cup i peking. För mer info besök BK Dyngrak's hemsida

2009-09-15 @ 15:10:32
URL: http://drafts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0