No One Sleeps When I'm Awake

Det var ett tag sedan sist. Har nästan återhämtat mig från den tunga avslutningen på veckan, lagom för nya äventyr - avslutningsfest med jobbet imorgon. Det är dags att runda av en mycket bra sommar med disneybal på Tyrol. Jag kan redan nu nämna att jag kommer att klä ut mig till Musse Pigg. Min utstyrsel är inte särskilt speciell men tanken är att fortfarande se rätt stilig ut och så söt ut som möjligt, vilket jag tycker jag lyckats med ganska bra. Facit får ni på tisdag.

Kryssningen med klassen vart inte så skandalfylld som förväntningarna legat på. Otroligt bra i övrigt! Det ser lovande ut för fortsättningen om man säger så. Blir tre bra år det här.

Dagen efter väcktes man klockan 08.30 redo för föreläsning. Med enbart två timmar sömn begav jag mig direkt till jobbet från båten. Efter ett kort arbetspass halsades det en hel del sprit i äkta bRajenstil i omklädningsrummet. Vart sedan insparksfest i plugget. Bra röj. Kvällen avrundades dock redan vid 02 efter dålig uppslutning från klassen och brudar i övrigt. 09.30 upp igen för 10h pass på jobbet. Tungt.

Apropå tre bra år. Detta kom nyss in i inkorgen:

"Jag måste erkänna att jag vill kyssa dig snart igen."







Mycket fotboll nu. Här är några av mina reflektioner.

Khaladze - vad gör han? Vilka otroliga TVÅ självmål han gör. Ironiskt att de skedde mot just Italien. Måste vara svårt det där med att hålla reda på vilken nationalitet man har när man bor i ett främmande land. Synd att vi inte har några danska landslagsmittbackar i Allsvenskan. Då kanske våra chanser för seger och förmodligen också play off-spel skulle ha ökat i Parken. Vi får sluta ge bort spelare till Danmark och Norge helt enkelt. Men blir visserligen inte förvånad att ingen tagit tag i detta med tanke på vilka idioter som sitter och styr den svenska fotbollen. Avgå.

AIK vidare till final i cupen. Hoppas på stor fest den 7 november. Tråkigt att matchen läggs så sent dock eller att övriga matcher läggs så tidigt. Usel planering. Återigen, avgå.

Spanien tog sin sjunde raka seger i sin kvalgrupp. Dock matematiskt fortfarande inte VM-klart.

Rooney fick en riktigt billig straff. Ytterligare ett bevis på den usla nivån på de svenska domarna.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Tompa C

Söt-donnie j, hur fan hittar du brudar som messar dig och vill kyssas igen. Guida dom till mig oxå! Fast frågan är väl om det är bra elr dåligt.. Just nu är jag avis men vi får väl se i slutändan :P

2009-09-07 @ 00:23:13
Postat av: Den vita kaninen

wiihooo musse pigg kommer få stryk av den vita kaningen imorgon ^^

2009-09-07 @ 01:05:46
Postat av: grodan

vem vet hur detta kommer sluta en vardagskväll? eller söndag? snödag? haha helt omöjligt att veta in eller ut

2009-09-07 @ 04:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0