Hola sombrero por favor

Vanligtvis skriver vi på svenska i denna blogg men ibland händer det att det kommer en spaggejävel och drar en spaggerubrik. Oklart varför!

Men vi älskar denna spagge så vi låter honom hållas. Ibland, när han ska vara fin, kommer han till mig och blir fixad.


Lillesyrrans kritor - the makeup of makeup-artists

Här en Grodan i full färd med att sminka Don Juan inför grav fest. Florerar dock rykten om att detta smink senare under kvällen skippades? Bekräfta/dementera någon?



Det här är svårt att få ner i ord men det var otroligt länge sedan jag såg fram emot en fredag så mycket som jag gör till denna. Kommer bli galet kul och galet väck. Ryktas om att rada upp en drink, en öl och en shot och hålla den stilen hela kvällen. Alkoholförgiftning är bara ett påhitt.

Kommer bli intressant att se hur Festkommitén sköter sig i helgen, inte minst med tanke på den press som lagts upp på folk nu på senare tid. Kommer Don Juan lyckas bli full? Kommer Matty dra en pizza? Kommer PTPE däcka? Kommer Tompa C köra rattfull i smyg?

Inga frågetecken på Grodan dock. Man vet att det slutar med ett jävla brak, och förhoppningsvis är det inte den ökända soffan som brakar. Och inte heller en avdäckad FK-medlem som lägger av en jävel mitt i natten.

Helgen som sållar agnarna från vetet är kommen. Och jävlar vad det ska sållas!

Framåt BAJEN!

Den som däckar på fredag är djurgårdare!



/Grodan

Kommentarer
Postat av: don juan

Kan bekräfta att sminket var kvar under festen, vad som hände någonstans mitt i är fortfarande oklart. Förmodligen för mycket dans?



För övrigt mycket intressant att se din ungkarls-lya. Lite gainer och sprit syns till :)

2009-09-10 @ 09:50:29
Postat av: GRODAN

Inte helt rätt! Protein och inte gainer! Likväl grunden i var sund mans kost - sprit och kosttillskott.

2009-09-10 @ 14:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0