FYFAN VAD NICE

Redan  måndag! Bara fem dag kvar till lördag, då blir det grovt FK-chill no birds allowed!!

På menyn står bland annat bakad potatis, grillat nötkött, grekisk sallad osv.


Idag när jag skulle måndagshandla på systemet blev det som vanligt kaos och sen sade kassörskan något men hon såg inte så bra ut, och jag lyssnade på lite sköna beats (dock ej frankie knuckles) men eftersom hon aldrig höll käften var jag tvungen att lyssna på det förmodade gnället.

Kassörskan: vill du ha kvitto?
Grodan: Nej fyfan!
Kassörskan: Säker?
Grodan: I helvete ska jag med ett facking kvitto till brudjävel?
Kassörskan: Kan underlätta för läkarna tänkte jag.

Då drog jag en flipp, halsade en kvarting sen drog jag! Fyfan! Sen tog jag en öl på bleckan, jävla gott!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grodan ta det lugnt!

2009-09-29 @ 16:20:12
Postat av: don juan

haha färsk kommentar

2009-09-29 @ 17:22:07
Postat av: grodan

håller med blir fan skitsned när jag läste den! fan vad sur jag blir alltså! Nu kör vi snart fredag o grov utgång!

2009-09-29 @ 21:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0