Are you forgetting something?

Jag tror folk inte riktigt är medvetna om hur fort teknologin avancerar. Min gode vän PTPE tillkännagav häromdagen sin favoritsyssla. Den moderna människan kan numera både bajsa och sitta med laptopen samtidigt. PTPE har visserligen missbrukat hela situationen, men det är en annan femma.

Studierna avtar och festerna tar fart igen.

Mycket att se fram emot nu:
Fredag - Fest med klasskompisar och sedan till nyöppnade Grodan.
Söndag - Ordentlig avslutning med jobbet efter att ha genomfört sista passet.
Måndag - AIK-ÖIS
Torsdag - Helsingborg-AIK
Fredag - Ut med vänner från den gamla goda tiden.

Lägg då till alla spontana fyllor som dyker upp. Det går bra nu.

Om jag nu tänker efter så kanske det nu för tillfället inte är särskilt smart med så många olika tillställningar och bravader i och med att det nyss kommit i min vetskap att jag blivit en inofficiell målsman för en myndig ungkarl. Jag tänker inte nämna några namn, men häromdagen så ringde då mannen i fråga och tillika nära vän och behövde hjälp för att komma in i sin port då vederbörande hade glömt bort sin kod. Man bär ett stort ansvar som vårdnadshavare och givetvis ställde jag upp. Det är inte bara i sådana tillfällen jag ställer upp utan det kan vara allt från att komma ihåg konversationer till att hitta i sin egen lägenhet.

Men men, man kan inte alltid vara på sin vakt. Eller hur GBA?





/Donnie J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0