Eufori

Medan Jan "hoppa" Tauer funderar på hur han kunde bli så totalt uppsnurrad undrar jag och Tompa hur ölen kunde snurra upp oss. Vilken magisk afton och tillika galna kväll! Idag fick jag följande sms från mr Tompa C:

"Haha man blev nog lite småtankad igår!"


(Min mobil som för övrigt förlorat en del beståndsdelar.)

Vi satt på gräset mittemot Max och njöt av solens sista timmar för dagen och kanske t.o.m året innan vi begav oss till East för mer öl. Sedan var det d a g s. Det var dags att hylla laget och uppmana de att kämpa för att ge oss det där efterlängtade guldet, men det var framförallt dags att sjunga ner våra antagonister ner i superettan.

Det var en euforisk stämning på läktaren och det var länge sedan det var så här roligt att gå på fotboll! Ruset från alkoholen gjorde oss ännu mer taggade och när AIK gjorde första målet var glädjen obeskrivlig. Jag vet inte hur många personer jag kramade om på den Norra läktaren som jag inte kände igen.


Mäktigt tifo!

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Tompa C

GLÄDJE!!!

2009-09-29 @ 18:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0