El verano acabo

Jag vet inte riktigt vart problemet ligger i, men mina fyllor renderar aldrig längre i en mäktig dimma som man inte kan ta sig ur. Jag har lämnat alla spyor, totala blackouter och enorma minnesluckorna. Det är visserligen inget negativt, jag hinner bli tokfull och nå klimax ändå. Men ibland vill man bara sväva iväg, skita i allt och göra de där sakerna som man inte bör göra.

Med all sannolikhet så är det något undermedvetet, det nya jaget som styr. Vi befinner oss inte på samma breddgrader helt enkelt. Mina känslor vill vara rock n' roll och bara köra på medan det undermedvetna säger stop. Jag mognar snabbare än en frukt, bara att konstatera. Kontentan? Ta vara på sin ungdom - odödligheten.

Igår var en sån där dag då jag bara ville sväva iväg och glömma allt som skett och som komma skall. Bara va. Glömma alla problem som dykt upp under sommaren. Avsluta säsongen på Gröna Lund med ett avstamp.

Det vart en riktig bra och skön kväll. Jag var överallt. Bortsett från vissa tråkigheter i slutet av kvällen på Soap Bar så vart det en riktigt lyckad afton.



/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Den vita kaninen

Och stryk fick du ialla fall :D Jag var bäst på limbon anyway!

2009-09-08 @ 19:42:07
Postat av: grodan

På gott och ont är det väl så att du är lite för dålig på att dricka för att få till de där riktiga dyngfyllorna?



själv ser jag det dock som något positivt, hellre det än att spåra varje gång och bli helt loco!



Imorn kommer bilden från "The making of Don Juan", med Grodan som make-up artist.

2009-09-08 @ 22:30:18
Postat av: Tompa C

Du e lite lame bara :D De komr !

2009-09-09 @ 08:35:48
Postat av: Den vita kaninen

Men det är väl bara en fem sex tequila shots å så är de bara in i dimman?

2009-09-09 @ 13:50:32
Postat av: don juan

på fredag kommer jag passera gränsen grabbar.



den vita kaninen: kommer att krävas en hel del mer än så. ;)

2009-09-09 @ 23:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0