Better then all the rest.

Nej nu jävlar skiter jag i det här. Nu ska jag fixa något sätt att kringgå systemet. Det klassiska systemet, som dyker upp lite överallt. Och nu syftar jag alltså INTE på något som har med sprit att göra.

Gymnasiet var så enkelt. Det var bara lägga fram charmen, hundögonen, ordbajsa lite och simsalabim så fick man ett rätt fint betyg som belöning. Med jag-det-förhållandet som råder på högskolan så funkar det inte längre. Nu ska man tydligen läsa kurslitteratur tills man dör, vilket jag tycker är slöseri med tid. Om det ändå hade varit skönlitteratur...

Dags att försöka hitta ett sätt att slingra sig lite.

Då är det tur att man har dagar som morgondagen. Imorgon blir en kväll som heter duga. Imorgon finns inga ursäkter. Imorgon fyller PTPE år (nästan iaf). Därför tillägnar jag följande låt till dig eftersom att du är - simply the best.





/Donnie J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0