Avgå lasse!

Sveriges insats idag var katastrofal. Ett hån mot nationen. Vart fanns glöden? Vad håller Lagerbäck på med i laguttagningen? Mot ett lag som Malta är det bara att kötta, in med spelare som behärskar det spelet. Hade Sverige, som kraven legat på, utklassat Malta med ett par mål så skulle en första placeringen i gruppen ligga i våra händer i och med att danskarna tappade poäng i Albanien. Nu blir det en svettig höst.

Kvällens andra käftsmäll går till Frankrike som inte heller håller den klass de bör hålla. De är i skrivande stund ett mål ifrån att ge mig några extra hunkor i fickan. Se så, gör mål nu för fan.

Det mest bisarra får bli Slaven Bilic som innan matchen mot England gick ut och sa att engelsmännen tappat all "englishness" sedan Capello tog över landslaget. Idag vart det ingen 1-0 fotboll a la italia. Förkrossande 5-1.



På fredag kommer årets fylla att äga rum. Inga bortförklaringar. PTPE skall firas och jag ska sväva bort. Tyvärr PTPE, men jag kommer inte komma ihåg din bemärkelsedag. Jag kommer att göra som dessa grabbar.




/Don Juan

Kommentarer
Postat av: don juan

tre inlägg i rad nu. skärpning grabbar!

2009-09-09 @ 23:25:46
Postat av: den vita kaninen

Nu stutsar jag iväg till baba nuuu quiiii!

2009-09-09 @ 23:41:48
Postat av: don juan

fan vad avis jag blir. var ett tag sedan vi var där. ha det så roligt :)

2009-09-09 @ 23:45:17
Postat av: grodan

för helvete mr don juan du e en bloggare hehe! Men jävla helvete för att du snodde min idé att lägga upp holiday... hade ju tänkt ha den som sign i helgen!

2009-09-10 @ 04:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0