Ärlighet varar längst

Av någon anledning (spela farmville) så blev man medlem på facebook vilket oftast är extremt löjligt men ibland även lite mindre löjligt. Idag gick jag däremot in på en facebookgrupp som tyckte att bruden i Apoliva-reklamen var läskig. Givetvis tyckte jag att alla i gruppen var dumma i huvet men jag fortsatte kolla runt och kom ned till kommentarerna, såg det här.

"klockan 17:24 igår
polsk hora e hon"

Befriande ärlighet!


En sak som jag stör mig extremt mycket på är filmer med totalt förutsägbara slut. Dessa finns, generellt, i två tappningar. Dels har vi Hjälte-skurk-filmerna, där man alltid sitter i hela filmen och bara uuuunndraaaar om den goda sidan kommer vända vad som ser ut som ett totalt underläge? Ja troligtvis kommer den goda sidan vinna som ungefär 999 av 1000 filmer brukar göra.

Hjälte - skurk-film spänning: 0%
Å andra sidan har vi filmer baserade på historiska händelser. Hmm en film om dagen D! Kommer de allierade kunna bryta igenom i Normandie? Ja låt mig se JAPP de allierade vann visst andra världskriget! Undrar om de kommer vända underläget. Oj kolla en film om gulfkriget, vågar man chansa på att ett gäng jänkare springer runt o svettas arslet av sig i en öken och sen åker på pisk? Japp där ser man.
Verklighetsbaserade filmer spänning: 0%
när jag ser en sån här otroligt förutsägbar film vill jag bara kasta mig ut från en hög byggnad och försöka träffa någon ful jävel när jag landar.
För övrigt ska jag bli sjukt full ikväll
/Grodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0