Tyck till

Jag har nu officiellt en av Svergies omanligaste garderober. I ett större perspektiv så är det nog enbart Beckham som möjligtvis slår mig, men det vore högt osannolikt om han fixar i sin egen garderob så jag vinner på poäng.

Jag har alltså rensat ur min garderob och måste säga att jag har en enorm bredd i klädesplagg. Ordning och reda är alltid skönt att ha, vilket inte alltid har sina goda sidor. Under min värnplikt så retades befälen med mig för att jag kanske hade den bästa skåpsordningen i plutonen. Nu retar jag dem för att jag fick ett så bra betyg och skiter i min fortsättning inom det militära.


Halva garderoben.




Skillnaden mellan grundskolan/gymnasiet och den akademiska världen är hårfin sett till studierna. Nu kanske inte alla gör som jag, men visst lämnar man alltid allt till sista sekunden per automatik?

Något som däremot inte är bra att jag tydligen ägnar på tok för mycket tid till studierna eftersom att jag ligger på VG-nivå i samtliga moment jag utfört. Får hitta en lösning på det där, överarbete är inte bra.


Fotnot: Nu säger inte jag att jag pluggar mycket utan snarare att resultaten blir bra.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: grodan

app app! alldeles för lite garderob för att ens kallas omanlig.



kom tillbaka när du kör walkin closet!

2009-10-19 @ 17:39:47
Postat av: annika aka weezy

björn borg kallingarna får 10p



ps. du fick helpott på tentan va? hate u! och grattis dåra..

2009-10-19 @ 21:33:10
Postat av: don juan

går att finna många björn borg kallingar i min garderob ;) nej, fick bara 6,25!



haha grodan har du ens en garderob? fast det där är bara halva. sen måste man räkna med mina 10+ skor och jackor

2009-10-19 @ 22:36:59
Postat av: Den vita kaninen

är den översta högen eeeendast för sjalar?! hooho manliga prioriteringar :P

2009-10-20 @ 00:15:48
Postat av: Izabella

Tja, brorsan! ;D



Vad gör du då? :) Ha det så kul i morrn på festen ;)



(Till Don Juan)

2009-10-23 @ 21:34:27
URL: http://sweeeet.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0