Stalker?

Jag har fått en hemlig beundrare. Än så länge har jag enbart fått lite samtal och när jag väl hunnit svara så tycks vederbörande vara lite för genant över situationen att han/hon avstått från att säga något. Men att höra någon andas i luren på en är visserligen det också rätt charmigt. Enligt min mobils utsago så tycks denna individ kalla sig för "dolt nummer".

Nu får jag vänta på att det hela eskalerar lite.

Förmodligen ser han/hon ut så här:





Ser för övrigt många såna här på facebook nu: "gick från att "ha ett förhållande" till "singel"."

Så...

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Tompa C

Haha sjuk stalker. Läskigt ju!

Jo fan de e dom tiderna nu! Roligare att va singel, fler munnar att mätta på de viset ;)

2009-10-14 @ 13:35:08
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: annika

det är jag :)

2009-10-14 @ 17:44:28
Postat av: Anonym

vem säger att det är en tjej?... egentligen

2009-10-15 @ 21:51:14
Postat av: don juan

Du är inte så bra på att läsa märker jag.

2009-10-15 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0