PTPE i tidningen

Stor dag för oss i FK och i synnerhet PTPE som numera är mannen, myten, legenden. PTPE kom med i dagens Metro med en oerhört lyckad gestaltning av honom i serien Elvis. För er som missat:



Får det inte att fungera. Den vill inte bli större. Om ni mot all förmodan inte ser vad som står hänvisar jag hit. Klicka sedan på elvis och till dagens datum (26 oktober).


***

Även en stor dag för mig. Gruppen som opponerade på mitt arbete ansåg att det jag skrivit var för BRA skrivet och att de således inte förstod. Jag bugar och bockar. Jag älskar kritik.

***

Misslyckat besök på ica idag. Helgarbetare förmodligen.

/Don juan


Kommentarer
Postat av: grodan

en klassiker när man ser söta kassörskor är ju att posera som kontrollant för livsmedelsverket och begära ut lönelistor från butiken och vips så har man namn och adress på de anställda och kan sedan stå utanför och spana in :)



2009-10-26 @ 18:39:36
Postat av: don juan

haha läskigt :)

2009-10-26 @ 18:45:50
Postat av: Tompa C

Helt klart värt ett försök..

2009-10-27 @ 11:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0