Ny design

Ny design. Vad tycker ni? Alla kommentarer är välkomna. Skönt att något man lärt sig i skolan sitter kvar innanför pannbenet.

Headern var något slarvig gjord eftersom att den inte går enda in i nästa kant och skall åtgärdas. Dock försöker jag komma underfund med hur man gör den större på längden så man kan choppa upp fler bilder. Får pilla lite med det.

Annars riktigt stilren. Eller vad säger ni? Skall rubriken centreras? (Hur man nu gör det.)



Fotbollshelgen avslutades med stil bortsett från att Las Palmas åkte på en ny förlust. Annars är jag mest nöjd med att La primera lever och att Real åkte på storstryk (resultatet missvisande). Hoppas att Sevilla kan hänga kvar i toppen.

Jag och Tompa drog med segerkavajerna på oss till hemmapubben i Skanstull, läckerbiten. Stil och klass skall det vara när man kollar på Gnaget.

Mina reflektioner från matchen:
- Hur tänkte Haglund när han tog ut både Bajrami och Ishizaki? Spelet dog ut totalt.
- Rörde Avdic ens bollen?
- Haglund är Sveriges vidrigaste tränare.
- Mutumba var sämst på planen. Hur kan man vara en sån dålig passningsspelare?
- Walid Atta bäst på planen?

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: annika

myyycket fint!

2009-10-05 @ 16:41:03
Postat av: Tompa

Tjusigt värre ;)

2009-10-05 @ 16:46:40
Postat av: Grodan

Riktigt bra jobb! nu när vi har en bra design tycker jag vi borde börja skriva bra inlägg också!

2009-10-05 @ 20:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0