Melon collie and infinite sadness

Idag gick allting extremt bra som vanligt. Dagen inleddes med att jag vaknade upp av mig själv och direkt såg att det var jävligt ljust ute. Aldrig ett bra tecken en vardag. Kollar därför mobilen, givetvis tvärdöd. Bara att inse, inte en chans att man är i tid på jobbet.

Å andra sidan, chefen har rätt. Spelar ingen roll om jag kommer in efter halva dagen, jag får ändå lika mycket gjort som de som jobbat hela dagen. Efficiency in dynamics.

jepp jepp jepp...



Nu är det däremot helg eftersom fredagen är en skämtdag! Givetvis är detta riktigt skönt, samtidigt fylls jag av vemod när jag inser att detta kommer bli sista fyllan på ett tag framöver för min del. Ribban är dock högt lagd och målet är som alltid att däcka totalt, och den här gången hoppas jag verkligen att jag lyckas så att man kan må sådär riktigt överjävligt dagen efter som man inte gjort på ett tag nu. Kommer bli otroligt skönt!

Pearl Jam - Black



För övrigt måste jag säga att det finns kraftiga ordbajsare kring oss som bör kolla upp innebörden av det som skrivs!

/Grodan


Kommentarer
Postat av: Tompa C

Haha as if du kan hålla dig från alkoholen..

2009-10-02 @ 00:13:54
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0