Locura

Ambassadeur igår, inte så där jättespännande. Klubbandet börjar komma av sig alltmer, inte alls lika kul som under guldåren på Soft kök och bar. Ska för övrigt senare ikväll/imorgon komma med en topp-3 lista på galnaste soft bar-kvällarna.

Annars då. Det man kan ta med sig från den kvällen är att inte gå dit igen för att undvika tinnitus. Körde på "nicka och hålla med"-metoden hela kvällen, vilket vart rätt knepigt när personerna i fråga väntade ett svar av mig. Lite pinsamt. Något positivt dock är att jag hittat ett nytt bra ragningsknep, får spana vidare på det.

Min nya väska får anses som ett riktigt bra köp. Förutom att den är riktigt stilig så är den extremt funktionell, t o m rocken fick plats.



Vart inget Råsunda för min del. Stor besvikelse. Reservplanen gick inte heller den av stapeln eftersom att PTPE drabbats av en misstänkt svininfluensa. Våra överlevnads instinkter rådde oss således att hålla oss borta från Huddinge. Jag och Grodan, i ren panik, drog därför till Folkungagatan och tvingade en stackars krögare att öppna sin pub, vilket han också gjorde!

Kan vara den skönaste segern i år - hittills. Trots bajens extremt fantasilösa sista tredjedel så var det nervigt varje gång bollen damp ner i Gnagets straffområde.

Obolo visade varför han inte vart såld i somras. Herregud, han måste få avsluten på mål. Simon Helg till Elfsborg? Säljer ellos Bajrami så kan Helg bli en riktigt spännande ersättare.

Förra årets stora Las Palmas spelaren Nauzet öser just nu in mål för sitt Valladolid. Las Palmas som för övrigt vann igår med utklassnings siffrorna 4-0 hemma mot Albacete. Kanske kan hända något nu.

Villarreal tog äntligen säsongens första seger. Kul avslut på matchen. Almeria-Valencia nu. Kan bli spännande. Tror på kryss.



Tror jag är kär igen. Hon som sitter i kassan på ICA är riktigt söt. Känns som min konsumering i den butiken kommer att öka.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Matty

Du skulle ju kommit dit jag var i lördags, va riktigt jävla rolig kväll :D

Dags att boka in vart vi ska se ifk-aik också :P

2009-10-25 @ 21:11:23
Postat av: don juan

ja vi får definitivt se till att fixa något snart! vilken JÄVLA final det blir!

2009-10-25 @ 21:43:48
Postat av: Matty

den blir galen :D

2009-10-26 @ 20:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0