Korta instick från gårdagen

Precis som Grodan konstaterat så har Lagerbäck spelat bort Sveriges chanser att gå till VM. Men det är visserligen inte särskilt konstigt att Sverige inte lyckades vinna när de springer offside fler gånger än vad jag och Tompa gör under en FIFA-match. Lik förbannat kan både jag och Grodan åka ner till Sydafrika med fanan på topp.

Efter danskjävlarnas seger så vart det en rätt hetsig stämning och det var framförallt millapilla som stod i händelsernas centrum. Att hon ens lyckades ta sig in på krogen med stängda ögon är bara det ett konststycke i sig.

Vägen in till stan var inte den heller helt smärtfri. PTPE höll låda och drev ännu en stackars taxiförare till vansinne med rätt märkliga och genanta frågor. Det vart inte heller bättre av att den andra taxibilen modell större inte dök upp och det vart lång väntan för övriga i sällskapet. PTPE ringde upp taxibolaget och det blev en lång dispyt de emellan då taxibolaget meddelade att det skulle ta två veckor för bilen att komma fram.

Pilot var för övrigt en total flopp på alla sätt och vis. Håll er borta från det stället säger jag bara.

/Don juan

Kommentarer
Postat av: Millapilla

haha, jonis! så full var jag väll inte?

2009-10-14 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0