Höger vänster om

Idag är det dags att hylla nästa stora nationalhjälte som har bidragit med att göra världen lite mer osäker, men framförallt roligare! Grattis Tompa!

Jag tänkte tillägna följande låt med tanke på att det var just inom det militära jag lärde känna denna stilige man. "If you want to survive get out of bed" sjunger de. Och det var just gruppchef tillika Korpral Tompa C som för det mesta var sist upp ur sängen. Men överlevde gjorde vi iaf och främsta minnet jag har med min gruppchefskollega (bortsett från den gången jag fick förmånen att dela sovsäck med honom i en hel vecka) var när vi slog ut en hel grupp nästan på egen hand under slutövningen.







Tompa, 1 år


Tompa, 20 år med sin sovande grupp.

Tompa, 21 år blir förmodligen någonstans i en buske i centrala Stockholm.

/Don Juan

Kommentarer
Postat av: Grodan

Hyllas den som hyllas bör!



Grattis!

2009-10-08 @ 20:11:38
Postat av: The one and only

Prensent som rekomenderas:

Ögonfransböjare (borste räcker tydligen inte)



Sedan varför han kallas för tompa c och inte för Mr. big kommer vi aldrig för våra liv förstå.

2009-10-08 @ 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0