Fram med något nytt

Henrik Larsson som förbundskapten? Kom igen det är precis lika tråkigt som Lagerbäck. Anders "gnäll" Svensson gick precis ut med i Aftonbladet att det skulle vara den mest spännande lösningen och refererade till hans erfarenheter från Barcelona, Celtic och Man United.

Seriöst då är jag minst lika passande som svensk förbundskapten med gedigna erfarenheter från Football Manager där jag bland annat tränat Barcelona, Celtic såväl som Man United.

Med mig som svensk förbundskapten skulle vi få något innovativt, icke-svenskt med stora framtidsutsikter och kanske en aning AIK-nischat. Jag menar Daniel Tjernström skulle ta Sidleds-Dannes plats och Markus Jonsson skulle definitivt peta Micke Nilsson trots att han nu tackolov valt att sluta.

/Donnie J

Kommentarer
Postat av: Tompa C

Tänkte oxå kandidera. Jag menar att ta spurs till titeln andra året e ju helt okej :D

Elr låt grodan köra! Då skulle progrebnjak snart vara svensk..

2009-10-12 @ 16:22:34
URL: http://fotbollochfylla.blogg.se/
Postat av: Tjerna

Tjerna till landslaget, tjalalalalala! GNAGET!

2009-10-12 @ 16:29:56
Postat av: Den vita kaninen

"Seriöst då är jag minst lika passande som svensk förbundskapten med gedigna erfarenheter från Football Manager där jag bland annat tränat Barcelona, Celtic såväl som Man United."



Så jävla roligt, jag garvade läppen av mig!

2009-10-12 @ 16:36:57
Postat av: grodan

tror på ett svenskt landslag

2009-10-12 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0