Drömmar av guld!

Länge sedan jag såg fram emot helgen lika mycket som idag och det beror inte bara på söndagens FANTASTISKA drabbning mellan IFK-AIK där vi äntligen får se vem som tar guldet. Jag känner mig äntligen lättad att horribla oktober lider mot sitt slut som inte bjudit på alltför många härligheter. Tentan är nu avklarad och det finns andrum för att andas ut något inför nästa moment.

Helgen bjuder på mycket! Skön satsning på gymmet följt av en sprakande FM-kväll hos Grodan. Under morgondagen är det dejt som står på agendan som kompenseras med FIFA-kväll med grabbarna på kvällen. Don Juan och Tompa kommer att förevisa på FIFA hur man kapar Hysén på bästa sättet och hur man stänker in ett par baljor på en fullsatt arena, men för det måste vi förmodligen stänga av offside-funktionen.

Sen är det som bekant söndag och dags för svensk fotbolls STÖRSTA match, någonsin? Jag tänker inte yttra mina tankar kring matchen, men jag ska fan förbruka denna biljett. Det bara måste bli guld!



/DON JUAN


Kommentarer
Postat av: Det vita kaninen!

Yo! alltså du åker ner till götet? ha jag är redan här. en öl? slå en pling 0768966076 Gaby :)

2009-10-31 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0