Skandal

Som en ren protest mot mina kära vänner vars skrivande totalt stagnerat så tänkte jag skriva ytterligare ett inlägg. Blir alltså mitt femte i rad, skärpning.

Jag kan ha gjort århundradets bästa nudlar. Behövde snabb föda, vilket var den bakomliggande orsaken till varför jag valde att tillaga nudlarna. Är inte ens fattig så får sluta upp med studentfasonerna.

Fyfan för den nya skatteregeln. Att de där jävla politikerna ska få förstöra ännu mer för svensk elitfotboll. Nu får Sverige satsa mer på juniorer, men hur ska man kunna behålla de när det inte är gynnsamt att spela i detta land?




/don juan

Kommentarer
Postat av: Den vita kaninen

ahhaaa har redan sagt att låten är bäst. så de så. jag var först !

2009-10-27 @ 19:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0