Denying is the first step...

Fick precis ett samtal av en nära vän till mig tillika bajare.

Jag: Tjena, hur är det med dig?
Min vän: Jora det är bra. Hur är det själv?
Jag: Är du helt säker på det?
Min vän: Jarå, det är grymt!
Jag: Så du är inte ledsen över att ni åker ur?

Notera att det inte var några som helst ironiska toner inblandade.

Han var självfallet riktigt ledsen över det. Måste vara svårt att fatta. Vet själv hur det känns. Dags att börja kämpa på riktigt nu och rädda framtiden som ser riktigt ljus ut med finalspel i nästan samtliga pojkklasser.

Sympatier alltså till bajen (lite iaf), men nu till något betydligt roligare. Varit en kaosartad dag får man lov och säga. Biljetterna till guldfesten släpptes 15.00 på ticnet. De 500 platserna tog slut på mindre än tio minuter. Jag lyckades knipa en.

/don juan
denying is the first step

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0