VåldZamt

Aftonbladet är mästarna på att sätta rubriker. Finns det någon tanke bakom dem?



Avdelning "För det var just bilen man ville ha en rapport på.".

Något som jag stör mig så fruktansvärt på är hur de hela tiden ska stoltsera i varje artikel de skriver. "Precis som sportbladet kunde avslöja redan den xx november så kommer alltså...."

Vore intressant att se hur mycket Aftonbladet tjänar på varje Z de lägger in i varje sportrubrik.

Till ett lite mer allvarligare ämne. Vem i helvete tog beslutet att El Clásico ska spelas på en söndag?

Och varför är det ett jävla surr om New moon? Är det ens någon som sett den första Twilightfilmen? Rent filmmässigt är den första filmen medioker och personligen anser jag att den är ganska löjlig. Vill man se en kärleksfilm kan man lika gärna se "The notebook" och vill man ha action finns det miljoner andra mer lämpade filmer. Förkastligt.

/Don Juan med Z

Kommentarer
Postat av: Miss A

Såg twilight för första gången för en vecka sen, sämsta filmen ever?



ps. KUL att du är kille och nämner världens mest romantiska film "the notebook"! 10p!

2009-11-24 @ 02:58:03
Postat av: Tompa C

Till kommentar ovan: Vem känner inte till Notebook?



Twilight e rätt löjligt ja men tjejfilm som det är lockar det ju ändå. Jag tyckte faktist första va helt okej.. Och gå på bio är ju alltid hur nice som helst!



Som jag alltid sagt, inte många journalister som kan skriva. Varför satsar vi inte på de? ;)

Som du antyder, syftningsfel, dåliga formuleringar etc hela tiden.

2009-11-24 @ 18:05:07
Postat av: Miss A

till kommentar ovan: måååånga ska du veta, faktiskt ja

2009-11-24 @ 22:20:38
Postat av: Don Juan

Ta åt dig nu tompa, vi får ju faktiskt komplimanger! :)

2009-11-24 @ 23:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0