VAD I...

Jag blir ju för i helvete fullständigt vansinnig! Senaste veckorna har det fan inte varit en jävel som tryckt ner hisshelvetet efter sig här i trapphuset och det gör mig utav bara kukhelvete tokig!

Så då skriver jag ut en fet jävla japp på jobbet med texten "FÖR I HELVETE TRYCK NER HISSJÄVELN!". Då är det någon jävla fittidiot som river ner den lappen inom 2 timmar! Jag blir så jävla sne så det finns inte FY FAN vad sur jag blir. HELVETE!

Får jag tag i nån jävel som inte trycker ner den där jävla kukhissen ska jag fan slänga ner idioten i hisschaktet o trycka hissen i fejan på svinet!

Jävla stollar man bor med. Lebensraum!


/Fullständigt jävla tokig Grodan

Kommentarer
Postat av: don juan

Hehe du borde göra en lapp som du gjorde med visitkorten. Du borde alltså fixa en seriös mall och fejka att det är från styrelsen.

2009-11-04 @ 22:21:35
Postat av: Matty

haha tokig! :P

2009-11-05 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0