Raketforskeri

Känns som om jag gjorde ett riktigt genidrag idag och sparade in uppemot tusen svenska kronor. Ni tänker genast plattan (Sergels Torg). Men jag säger youtube. Fixade genom youtube en produktnyckel till officepaketet som är ganska så användbar när man studerar.

Hur många öl blir det? Någon matematiker som känner sig manad att hjälpa mig?

***

Ganska så kraftiga påståenden Kåmark och Hussfelt kommer med. Personligen anser jag det löjligt att påstå att Messi och Zlatko skulle ha någon form av konflikt sinsemellan. Leo är inte riktigt den typen. Dessutom så har Zlatko inte tagit bort något utrymme på planen för Messis konstnummer. I media har han visserligen det, men då måste man ha i åtanke på hur mycket svenska medier kryddar på. Det känns nästan som en blandning av Habañero och Dorset Naga (bland världens starkaste kryddor för den opåläste).

Jag säger som Raffe: "Ta inte i så att ni bajsar".



Var väl på tiden att jag bjöd er på den här. En av mina absoluta favoritlåtar.

/Donnie J

Kommentarer
Postat av: Tompa C

Beror helt på hur du vill att din pilsner ska smaka käre don!

2009-12-01 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0