Nu jävlar!

Nu är Grodan, "The Machine", på väg tillbaka med stormsteg efter nästan 2 veckor sjukdom.
Man vill inte stå i vägen för denna man nu, när han med en otrolig beslutsamhet drar igenom dagarna som en fullständig jävla bulldoozer, och jag är ledsen att behöva meddela att den första etappen i "The Machines" vandring är att piska en nygaddad Mattty på rumpan i vikttävlingen. Troligtvis sker detta i slutet av nästa vecka.

I övrigt undrar jag hur jävla svårt det kan vara att göra en snygg, varm och prisvärd vinterjacka? Otroligt intressant att varje år bevaka klädindustrins totala inkompetens gällande dessa aspekter.



En annan sak som också är otroligt intressant är ju när domare tar beslut som visar sig vara mindre bra/korrekta.
För mig personligen var det a stroke of luck att henry fick tillåtelse att spela handboll, även om jag givetvis samtidigt grämer mig å det grövsta över den naturliga konsekvensen av frankrikes avancemang, nämligen Ray Domenechs fortsatta uppdrag som fransk förbundskapten.



Sen undrar jag - vem FAN köper en ferrari med AUTOMATLÅDA? Typisk PTPE-grej.
http://www.jameslist.com/advert/61499/for-sale-ferrari-f430

/Grodan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0