När vi fester, så festar vi

Stökigt var ordet. Gårdagens skratt går tveklöst till Grodans stolpmiss eller stolpträff, beroende på hur man ser det. På vägen hem från Hell's Kitchen, båda fulla av adrenalin och alkohol, går vi och snackar då Grodan kliver rakt in i en stolpe som renderade i ett kraftigt(?) blåmärke.

Under gårdagen passade vi på att vara så innovativa som möjligt. Vi sket i det vanliga tugget och klev in i olika brudgrupper med att ge komplimanger åt olika delar på deras kroppar som kanske inte får så många komplimanger i vanliga fall. Utdelningen var förvånansvärt bra och följande inledare funkade bäst:

"Ursäkta mig, jag måste bara säga att ni har otroligt snygga nackar."


Underbar söndagsmusik. Kanske en av hennes bästa låtar som är riktig mysig live.


Tidigare idag såg jag Spaniens u17-landslag ta bronset i VM och jag måste säga att jag är ruggigt imponerad av Isco som kan hålla i bollen riktigt bra. Borja har lite att jobba med framför mål och måste även se till att få bort rädslan. Överlag var det en ganska så underhållande match, hawaiifotboll typ där Spanien ändå dominerade totalt. Spanien är rätt magnifika när det kommer till fotboll. Spelar ingen roll hur gamla spelarna på planen är eller vilka spelare som matchas, de kör samma grej konstant.

***

Frankrikes ställ är riktigt snyggt. Helt klart ett av de snyggaste dräkterna. Spelarna ser skapligt biffiga ut i sina tighta tröjor.

I övrigt kan man konstatera att det fortfarande inte finns många vita spelare i deras landslag.

/Don Juan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0